مهمدی: در مسابقات خارجی راحت‌تر از رقابت‌های داخلی کشتی می‌گیرم

ملی‌پوش کشتی فرنگی متعقد است در مسابقات برون مرزی راحت‌تر از مسابقات داخلی کشتی می‌گیرد.

علیرضا مهمدی در خصوص تغییر وزن خود اظهار داشت: خدارا شکر توانستم در لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم گروه ملی فولاد ایران، به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم. خوشبختانه کشتی های خوبی در لیگ گرفتم. در دیدار فینال وزن ۸۷ کیلوگرم پژمان پشتام دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۲۱ اسلو را شکست دادم. این اولین تجربه من در وزن جدید بود که این موضوع حساسیت را دوچندان کرد.

وی افزود: به طور حتم در مسابقات قهرمانی کشور همه‌چیز مشخص خواهد کرد چه کسی می تواند به دوبنده تیم ملی برسد. البته در وزن ۸۷ کیلوگرم مانند گذشته کسی دیگر شاخص نیست که بتواند همه را شکست بدهد. الان هم در ایران خودم شرایط خوبی دارم اگر چه تمام مدعیان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی به روی تشک خواهند آمد.

دارنده مدال نقره جهان با اشاره به اینکه از طرف مسئولان شهرش چندان مورد توجه قرار نمیگیرند، تصریح کرد: فعلا که خبری از حمایت کردن نیست، اگر هم قرار است اتفاقی رخ بدهد هنوز به ما چیزی نگفتند. خداراشکر من کسی هستم که از هیچ ارگانی توقعی ندارم و شاید این مسأله یکی از دلایلی باشد که منجر شده به خوبی مسیر پیشرفت را سپری کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: واقعا دست طالب نعمت پور را به گرمی می‌فشارم و می‌بوسم چون در یک سال گذشته تجربیات گرانبهای او خیلی به من کمک کرد تا بتوانم هم مسیر پیشرفت را سپری کنم و هم در جهانی بلگراد به روی سکوی بروم.

ملی پوش کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه هدفش رسیدن به پیراهن تیم ملی در المپیک است، گفت: در این مدت وزنم را افزایش داده‌ام و خیلی هم خوب تمریناتم را ادامه داده ام به طوری که اکنون بیشترین تمرکزم روی انتخاب شدن و گرفتن سهمیه المپیک است. خوشبختانه چیزی که است اینکه در میادین برون مرزی خیلی راحت از مسابقات داخلی کشتی می گیرم. فعلا تمام فکر و ذهنم موفقیت در مسابقات کشوری است و پس از آن باید پله به پله پیش برویم تا در نهایت بتوانم در پاریس به روی سکو بروم.