«زهرا ناظم بکائی» رئیس دانشگاه الزهرا (س) شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، زهرا ناظم بکائی سرپرست دانشگاه الزهرا (س) را به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش صدای اول، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، زهرا ناظم بکائی سرپرست دانشگاه الزهرا (س) را به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب کرد.

 

در متن این حکم آمده است:

«سرکار خانم دکتر زهرا ناظم بکائی
سلام علیکم.
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، براساس مصوبه جلسه ۵۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۰ کمیته تعین رؤسای دانشگاه ها- شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه الزهرا (س) منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی آن دانشگاه را (که به عنوان نماد آموزش عالی بانوان کشور شناخته شده است)، در راستای تربیت بانوان مسلمان فرهیخته و توانمند برای توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش- محور، پژوهش آموزش- محور، مهارتافزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محور‌های سند «دانشگاه اسلامی» به کارگیرید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»