کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی به طور رسمی به النصر عربستان پیوست تا به این ترتیب شایعه هایی که از مدت ها قبل پیرامون انتقال او به باشگاه عربستانی مطرح بود، به واقعیت بپیوندد.

به گزارش صدای اول، از ساعت ها قبل به طور ناگهانی رسانه های مختلف عربی و همچنین رسانه هایی مثل مارکا اعلام کردند که کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر به توافق نهایی رسیده است و او در حال امضای قرارداد با باشگاه عربستانی است. فابریزیو رومانو هم این اخبار را تایید کرد و گفت که رونالدو قرار است سالانه 200 میلیون یورو از باشگاه النصر عربستان دریافت کند و تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد ببندد.

اکنون باشگاه النصر عربستان به طور مشترک با کریستیانو رونالدو یک پست اینستاگرامی منتشر کرده است که در آن خبر انتقال رسمی رونالدو به باشگاه النصر عربستان داده شده است و در این پست اینستاگرامی از انتقال رونالدو به باشگاه النصر به عنوان یک اتفاقی فراتر از تاریخ‌سازی یاد شده است. البته که برای فوتبال عربستان و البته فوتبال آسیا این انتقال می تواند یک اتفاق تاریخی باشد. آسیا در تاریخش فوتبالیستی با افتخارات رونالدو ندیده است هر چند السد قطر هم چند فصل پیش با گرفتن ژاوی از بارسلونا، می خواست قدم در این راه بگذارد. البته ژاوی و رونالدو مسلما فرق های ویژه ای با هم دارند.

در هر صورت روز پایانی سال 2022 با با یک بمب بزرگ نقل و انتقالاتی همراه بود و باید دید که در ادامه این زمستان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. به نظر می رسد که رونالدو پس از جدایی از منچستر یونایتد دیگر قید حضور در فوتبال اروپا را به طور کامل زد و حالا با این رقم بالا و پیوستنش به عربستان، توجه افکار عمومی جهان را به خودش، فوتبال آسیا، عربستان و همچنین باشگاه النصر جلب خواهد کرد.

عربستان یکی از کاندیداهای با بخت بالای برگزاری جام ملتهای آسیا در سال 2027 است و البته اعلام کرده برای میزبانی جام جهانی 2030 به صورت مشترک با دو سه کشور آماده خواهد شد.