وقتی مدرک تحصیلی مدیر سفارشی جعلی از کار در می‌آید/ وزیر راه به این موضوع ورود کند

مدارک تحصیلی م.ق مدیر روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری م.. و همچنین مشاور حوزه روابط عمومی گروه مالی بانک م.. جعلی از کار درآمد.

به گزارش صدای اول به نقل از بولتن نیوز م.ق مدیر روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری م.. و همچنین مشاور حوزه روابط عمومی گروه مالی بانک م.. حالا مدرک تحصیلی‌اش که کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی از موسسه آموزش عالی هیرکانیا بندر گز است جعلی از کار درآمده و پاسخ رسمی و مکتوب وزارت علوم به استعلام مدرک تحصیلی نامبرده نشان می دهد که این مدرک فاقد هرگونه اعتبار است.

بنظر می‌رسد مدیرعامل گروه مالی بانک م.. که م.ق را به عنوان مشاور حوزه روابط عمومی منصوب کرده و همچنین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری م.. که نامبرده را به عنوان مدیر روابط عمومی بکار گرفته باید پاسخگو باشند که چگونه به این سادگی فریب خورده اند و استعلام حداقلی را در خصوص م.ق انجام نداده اند؟!

حکم م.ق با امضای م.ط مدیر عامل اسبق شرکت گروه سرمایه گذاری م.. است و بر اساس گزارشی که در برخی رسانه ها درج شده مدرک تحصیلی اقای م.ط هم جعلی بوده است!!

البته با توجه به اینکه جعل مدرک تحصیلی و استفاده از آن تخلف محسوب می شود و حضور این مدیران سفارشی آسیب جبران ناپذیری به روند تولید مسکن در کشور وارد می کند انتظار می‌رود جناب اقای دکتر بذرپاش وزیر محترم راه و شهرسازی دستور پیگیری ویژه بابت این موضوع صادر بفرمایند.