وزیر علوم: خوابگاه دانشگاهها تعمیر و تجهیز می شود

وزیر علوم با تاکید بر اینکه تمامی تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فراهم است، گفت: خبر خوشی که می توانم به دانشگاهیان بدهم این است که بودجه خوبی توسط دولت برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و فراهم آوردن فضای آموزشی تخصیص داده شده است.

حسین سیمایی صراف ضمن بیان این مطلب به میزان آمادگی دانشگاه هاو موسسات آموزش عالی همزمان با آغاز سال تحصیلی اشاره و اظهار کرد: من به دانشجویان و اساتیدی که سال تحصیلی خود را آغاز می کنند به ویژه دانشجویان ورودی جدید و خانواده های آنها که موفقیت بزرگی کسب کردند، تبریک عرض می کنم و به دانشگاهیان اطمینان می دهم تا حد امکان امکان زیرساخت های لازم برای استقبال از دانشجویان فراهم شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: خبر خوشی که برای دانشگاهیان دارم این است که خوشبختانه دولت بودجه خوبی برای تجهیز و تعمیر خوابگاه ها و آماده کردن فضای آموزشی دانشگاه ها فراهم کرده است.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: تا جایی که ممکن است آمادگی خوبی برای پذیرش دانشجویان و دانشگاهیان فراهم است. امیدوارم دانشجویان با روحیه و با نشاط در دانشگاه حضور یابند و اساتید امسال با روحیه جدید که برگرفته از روحیه رئیس جمهور است، سال تحصیلی را شروع کنند و سالی همراه با توافق و وفاق باشد.

سیمایی صراف در پاسخ به این سوال که آیا دانشجویان دارای احکام انضباطی از امروز در کلاس های درس دانشگاه ها حاضر می شوند، افزود: امروز به طور رسمی اطلاعیه ای منتشر خواهیم کرد که اطلاعات کامل در خصوص جزییات ثبت نام این دانشجویان و اساتید را اعلام خواهیم کرد.

وزیر علوم همچنین در خصوص برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان نیز گفت: برنامه رییس جمهور برای آغاز سال تحصیلی هنوز مشخص نیست. پس از سفر نیویورک تاریخ دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.