‎ماجرای جدید صادق الحسینی اقتصاددان و همتی رئیس اسبق بانک مرکزی

یک کاربر توئیتری اذعان کرد صادق الحسینی در شرکت حاکمیتی رتبه بندی اعتباری ایران توسط همتی منصوب شده بود؛ در حالی که همسر او همزمان عضو هیئت مدیره یک شرکت سامان توس در بخش خصوصی بوده است! این شرکت همزمان با حضور الحسینی در هیات مدیره شرکت رتبه بندی، با مشارکت همسر و دوست او تاسیس شده‌ و چرا دقیقا بعد از استقرار دولت جدید و خروج الحسینی از هیات مدیره شرکت رتبه بندی،منحل شده؟ ارتباط این دو دقیقا چیست؟

‎به گزارش صدای اول به نقل از سایت دیده‌بان ایران؛ یک کاربر توئیتری از تعارض منافع صادق الحسینی پرده برداشت و مشخص شد که او در شرکت حاکمیتی رتبه بندی اعتباری ایران توسط همتی منصوب شده بود؛ در حالی که همسر او همزمان عضو هیئت مدیره یک شرکت سامان توس در بخش خصوصی بوده است. این شرکت همزمان با حضور الحسینی در هیات مدیره شرکت رتبه بندی، با مشارکت همسر و دوست او تاسیس شده‌ و چرا دقیقا بعد از استقرار دولت جدید و خروج الحسینی از هیات مدیره شرکت رتبه بندی،منحل شده؟ ارتباط این دو دقیقا چیست؟
‎البته الحسینی نیز به سرعت آنرا تکذیب کرد و آن شخص را اکانت را ناامن،دروغگو خطاب کرد و گفت: «همسر من نه تنها هیچگاه عضو این شرکت که عضو شرکتی در این حوزه نبوده»؛ اما این کاربر هم به سرعت اسناد اثبات تخلف وی را در روزنامه رسمی منتشر کرد. الحسینی نیز در پاسخ او را بلاک کرد.
‎حالا که این موضوع مشخص و روشن شده است؛ از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی می‌خواهیم که در این زمینه پیگیری لازمه را بکنند و ببینند از این رسوایی این آقایان چه قدر سود برده‌اند.
‎حالا که این موضوع مشخص و روشن شده است؛ از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی می‌خواهیم که در این زمینه پیگیری لازمه را بکنند و ببینند از این رسوایی این آقایان چه قدر سود برده‌اند! هم اموال را به بیت المال برگردانند و هم درسی عبرت آموز به او بدهند تا عبرتی برای آیندگان شود.