تخریب ۱۴۲۰۰ واحد مسکونی در نوار غزه

دفتر رسانه‌ای دولت در غزه اعلام کرد تاکنون ۵۵۰۰ ساختمان مسکونی که شامل ۱۴۲۰۰ واحد مسکونی بود در حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تخریب شده است.

به گزارش صدای اول، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، دفتر رسانه‌ای دولت در غزه اعلام کرد تاکنون ۵۵۰۰ ساختمان مسکونی که شامل ۱۴۲۰۰ واحد مسکونی بود در حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تخریب شده است.
وزارت کشور در غزه هم اعلام کرد در حملات هوایی صهیونیست‌ها به مناطق مختلف استان رفح در جنوب نوار غزه، چند نفر شهید و مجروح شدند.

تجمع حمایت از فلسطین در کره جنوبی
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری از برپایی تجمع در کره جنوبی برای همبستگی با ساکنان غزه منتشر کرد.

تظاهرات بحرینی‌ها برای اعلام همبستگی با فلسطین
کانال تلگرامی یونیوز با انتشار ویدئویی نوشت: اهالی منطقه کرزکان بحرین در تظاهراتی برای اعلام همبستگی با فلسطین، اخراج ایتان نائیه سفیر رژیم اشغالگر اسرائیل از بحرین را خواستار شدند.

چند شهید و زخمی در حمله به خانه‌ای در شرق غزه
شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در محله التفاح در شرق غزه شماری شهید یا زخمی شدند.

تصاویر دردناک از لحظات جان دادن شهید فلسطینی
کانال تلگرام طوفان القدس، با انتشار تصاویری نوشت: شماری از جوانان تلاش می‌کنند در لحظات اخیر جان دادن شهیدی از غزه، شهادتین را به او تلقین کنند.

شهادت ۳۹ فلسطینی در حملات دیشب رژیم اشغالگر به شمال نوار غزه
به گزارش کانال تلگرامی فلسطین الان، در حملات هوایی و توپخانه‌ای دیشب ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، دست کم ۳۹ فلسطینی به شهادت رسیدند که تعدادی از آنان کودک و زن هستند.

شهادت ۵۳ فلسطینی در حملات بامداد امروز رژیم اشغالگر به نوار غزه
شبکه القدس به نقل از خبرنگار خود گزارش داد در حملات هوایی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به چند خانه در مناطق مختلف نوار غزه، ۵۳ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

شهادت ۱۰ نفر در بمباران رفح
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: در حملات هوایی ارتش اشغالگر به خانه یک خانواده فلسطینی به نام «زعرب» در رفح در جنوب نوار غزه، ۱۰ نفر از جمله شش زن و سه کودک شهید شدند.

شهادت دست کم ۱۷ عضو یک خانواده در حمله هوایی به شمال نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، در حمله هوایی رژیم صهیوینستی به خانه مسکونی خانواده “المطوق” در خیابان مسعود در شرق جبالیا در شمال نوار غزه تا کنون ۱۷ نفر به شهادت رسیده اند.