تجلیل از مسئولان نشریات علمی نمایه شده در پایگاه‌های معتبر بین المللی

از ۵۷ نشریه و مجله علمی نمایه شده در پایگاه‌های معتبر بین المللی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی قدردانی شد.

به گزارش صدای اول، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تجلیل از سردبیران و مدیران مسئولان نشریات علمی نمایه شده در پایگاه‌های معتبر بین المللی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: مدیران نشریات و مجلات علمی کشور خیران جامعه علم و فناوری هستند.
زلفی گل با اشاره به جمله زکات علم نشر آن است افزود: نشریات علمی پرچم‌های برافراشته و باعث افتخار کشور هستند. وزیر علوم افزود: با اعطای پایه تشویقی برای نشریات ملی و بین المللی و همچنین افزایش پژوهانه برای مجلات و نشریات جبران تلاش و زحمات این صنف خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۷۲مجله نمایه بین المللی شده، افزود: تاکنون روند مناسبی برای نمایه شدن بنا گذاشته شده است، به همین علت امسال ۳۰۰میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض پرداخت خواهد شد. وزیر علوم گفت: فعالیت مجلات و انتشار مقالات علمی با مرجعیت علمی ارتباط مستقیم دارد و مدیران و مسولان نشریات علمی در مرجعیت علمی کشور در منطقه و جهان نقش موثری دارند. در این مراسم از ۵۷ نشریه و مجله علمی قدردانی شد.