عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

بذرپاش کارنامه خوبی در وزارت راه و شهرسازی از خود برجای خواهد گذاشت

نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی را انتخابی صحیح از سوی دولت دانست و گفت: معتقدم بذرپاش به خوبی از عهده وزارت راه و شهرسازی بر خواهد آمد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفتگویی با صدای اول، با اشاره به برخی انتقادها مبنی بر اینکه مهرداد بذرپاش سابقه فعالیت در حوزه راه و شهرسازی را ندارد، اظهار داشت: ماموریتهای وزارت راه و شهرسازی بسیار پیچیده و گسترده است و از حمل و نقل ریلی، جاده ای، دریایی و هوایی گرفته تا سیاست گذاری در حوزه ساخت مسکن و مسائل مرتبط با شهرسازی بیش از آنکه نیازمند تجربه کاری در این حوزه باشد، به مدیری توانمند و کارآمد نیاز دارد.

وی افزود: ممکن است شخصی دارای تخصص پزشکی باشد اما توانمندی مدیریتی و اجرایی لازم را برای اداره یک بیمارستان نداشته باشد و در مقابل هستند افرادی که تخصص پزشکی ندارند اما بدلیل برخورداری از توان و تجربه مدیریتی، می توانند اداره یک بیمارستان را به نحو مطلوب انجام دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوابق اجرایی و کارنامه مهرداد بذرپاش نشان می دهد که از توان مدیریتی خوبی برخوردار است و نگاهی به عملکرد ایشان در جایگاههای مختلف گویای این واقعیت است که قادر به اداره کردن وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

نیک بین افزود: با توجه به جوان، پرانگیزه بودن و کارآمدی که در مهرداد بذرپاش وجود دارد، حتما می تواند عملکرد و کارنامه خوبی در این حوزه از خود بر جای بگذارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار امیدواری کرد مهرداد بذرپاش بتواند در وزارت راه و شهرسازی منشاء تحولات مثبت شود و اقدامات موثری در تحقق اهداف و برنامه های دولت انجام دهد.