عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

بذرپاش از وزرای موفق دولت خواهد بود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بذرپاش توان اجرای برنامه ها و ماموریت های وزرات راه و شهرسازی را دارد گفت: بذرپاش قادر است با مدیریت استراتژیک از عهده راهبری بر بالاترین سطح وزارت راه و شهرسازی برآید.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صدای اول؛ با اشاره به معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی دولت، اظهار داشت: سپردن کارها به مدیران جوان با توانایی بالا، اقدامی صحیح و پرفایده برای کشور است و معتقدم بذرپاش با قدرت مدیریت بالا، توان اجرای برنامه ها و ماموریت های وزرات راه و شهرسازی را دارد و انتخاب وی می تواند نتایج مثبتی برای کشور در بر داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بذرپاش از وزرای موفق دولت خواهد بود تصریح کرد: بذرپاش از مسائل و مشکلات شناخت دارد و با مدیریت استراتژیک می تواند از عهده راهبری بر بالاترین سطح وزارت راه و شهرسازی برآید.

وی لازمه تحقق وعده دولت برای ساخت مسکن را مدیریت جدی و دغدغه مند دانست و افزود: برخی افراد به تخصص بذرپاش انتقاد می کنند، در کشور افراد متخصص فراوانی در زمینه راه وشهرسازی داریم که می توانند در مسیر وزارت راه و مسئولیت هایش به کمک بذرپاش بیایند.

گفتنی است نمایندگان مجلاس شورای اسلامی قرار است فردا (چهارشنبه) صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی را در خانه ملت بررسی کنند.