انتقادهای صریح تهیه کننده فیلم مجنون از ارتش/ گویا شهید ما و شهید آنها مطرح است

تهیه کننده فیلم «مجنون»خطاب به مسئولین امر و به ویژه مقامات ارتش تصریح کرد: خودتان سه سال قبل اعلام کردید که دست اصحاب رسانه را می‌بوسیم و دست کمک به سوی فیلمسازان دراز می کنیم تا رشادت های ارتش را به تصویر بکشند ولی حالا که ما آمدیم کسی پاسخ ما را نداد و این واقعا جای گلایه دارد.

تهیه کننده فیلم «مجنون» ضمن انتقاد از برخی افراد و در رأس آنها هوانیروز ارتش به عنوان نهادی که مایل به تولید این فیلم دفاع مقدسی نبود، خطاب به فرمانده ارتش گفت: هوانیروز ارتش برای پشتیبانی از عملیات خیبر که از مهمترین عملیات های دفاع مقدس بود تمام توان خود را گذاشت و متاسفانه ما برای به تصویر کشیدن این عملیات 4 ماه برای استفاده از 2 بالگرد دوندگی کردیم و از بالاترین مرجع تا فرماندهی هوانیروز همگی قول مساعد دادند تا بتوانیم نقش مهم ارتش را در موفقیت عملیات خیبر نشان دهیم اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد.
عباس نادران شب گذشته در نشست خبری اکران فیلم مجنون که در سالن اصلی برج میلاد تهران برگزار شد، با ابراز تاسف از اینکه برای ساخت فیلم های دفاع مقدس در نهادهای تصمیم گیر بصورت جزیره ای عمل می شود و متاسفانه گویا شهید ما و شهید آنها مطرح است، افزود: بعد از پیگیری های چهارماهه و وقتی دیگر از عدم همکاری ها به ستوه آمدیم ناچار شدیم بخشی از فیلم را که نقش موثر ارتش در عملیات خیبر را نشان می داد حذف کنیم.
وی خطاب به مسئولین امر و به ویژه مقامات ارتش تصریح کرد: خودتان سه سال قبل اعلام کردید که دست اصحاب رسانه را می‌بوسیم و دست کمک به سوی فیلمسازان دراز می کنیم تا رشادت های ارتش را به تصویر بکشند ولی حالا که ما آمدیم کسی پاسخ ما را نداد و این واقعا جای گلایه دارد.

فیلم مجنون به کارگردانی مهدی شاه محمدی درباره برادران شهید زین الدین است. این فیلم برشی از حماسه آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در جزیره مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.