‎اجماع حداکثری نمایندگان برای رای اعتماد به علی آبادی/ بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس بر حمایت از علی آبادی تاکید دارند

همانطور که انتظار می رفت معرفی عباس علی آبادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت با توجه به سوابق درخشان، تخصص و تجربیات ارزنده ای که در حوزه صنعت کشور دارد با اقبال افکار عمومی و به تبع آن پشتیبانی و رضایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مواجه شده است.

‎در همین راستا در اقدامی کم نظیر در تاریخِ معرفی وزرای پیشنهادی، در اولین روز اعلام وصول معرفی وزیر پیشنهادی صمت، بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان در مواجهه با معاونین پارلمانی حاضر در مجلس و خبرنگاران رضایت خاطر و حمایت همه جانبه خود را از وزارت دکتر علی آبادی ابراز کردند.

‎نکته جالب در حمایت از گزینه پیشنهادی وزارت صمت، حضور نمایندگان طیف های مختلف سیاسی مجلس از نمایندگان اصولگرا، مستقل و اصلاح طلب است و اجماع نانوشته ای بر سر وزارت علی آبادی در حال شکل گیری است.

‎به نظر می رسد با توجه به اینکه اکثریت نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی نیز تخصص و برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی را از مشخصه‌های بارز دکتر علی آبادی می دانند ایشان اولین وزیر صمت باشد که با آرای قاطع و قابل توجه اکثریت نمایندگان مجلس، سکانداری این وزارتخانه مهم و حیاتی را برعهده می‌گیرد.