واکنش جامعه ایثارگران کرمانشاه به استعفای ابراهیم عزیزی

جمعی از ایثارگران استان کرمانشاه به استعفای عزیزی نماینده این شهر برای حضور در کابینه واکنش نشان دادند.

ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه که در مرحله دوم انتخابات و چند ماه بعد از تشکیل مجلس یازدهم به جمع نمایندگان راه یافت درمصاحبه با خبرنگاران اینگونه با لحن الهی و عرفانی و دغدغه مندانه از احساس تکلیف برای رفع مشکلات مردم و جوانان محروم کرمانشاه سخن می گوید اما در کمتر از 2 سال، از نمایندگی همین مردم، برای کسب پست مدیریتی استعفا داد.

از عمده ترین مشکلات مدیریتی کشور عدم چرخش مناسب مدیران سطح بالای کشور است چرا که عده ای از شیفتگان خدمت(!) در طول چهل سال گذشته، برای در اختیار داشتن میز و صندلی ریاست خود از راههای مختلف وارد می شوند.

از جمله اینکه لازمه گره گشایی از مشکلات و گرفتاری مردم و جوانان از جایگاه نمایندگی مجلس، برخورداری از سوابق مدیریتی عنوان می شود و بدین وسیله اعتماد مردم را جلب می کنند و وقتی هم وارد مجلس شدند وعده های انتخاباتی را فراموش کرده،  اعتبار نمایندگی مردم را به اهرم فشار و رایزنی برای پریدن به مدیریت های سطح بالاتر تبدیل می کنند.

چنین اقداماتی در طی سال های پس از انقلاب همواره از سوی عده ای انجام شده است و نتیجه آنرا امروز می توان در سطح جامعه مشاهده کرد که اعتمادشان به شدت آسیب دیده است.

آقای ابراهیم عزیزی، چه کسی جوابگوی صندلی خالی نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس است؟ و آیا عهدی که با مردم کرمانشاه بسته اید این اندازه سست و کم اهمیت بوده است؟! لطفاً با همان سوزی که در زمان انتخابات از وظیفه الهی برای خدمتگزاری به مردم سخن گفتید، پاسخ این سوال ساده را هم بدهید!